En ny familjemedlem


Kl. 08:30 |
 
Ni som följer mig på instagram @sarasdiary vet att vi har fått en ny fmailjemedlem till Tildes stora stora glädje. Låt mig presentera Lisa! En liten långhårig grå/vit kattunge som var lämnad till sitt öde under en vedbod. 
 
Jag har haft katt hela mitt liv och visst har jag saknat det. Men samtidigt har det varit så skönt att inte ha något djur. Men nu när vi bor i hus så känns det helt rätt. Just nu är Lisa inne på heltid men om någon vecka är tanken att hon ska få komma ut. 
 
GODMORGON!




Kommentarer
Cherie | Börja Spring

Åh vad mysigt :)

Svar: Hihi, Jaaaaa :-) Men nu längtar jag bara till hon är lite äldre och inte lika busig ;-) hihi
Sara´s Dagbok

Cherie | Börja Spring

Haha det kan jag förstå, jag saknar att ha katt (utom kattlådan) men jag har blivit känslig mot just katter så just nu är jag tacksam över att jag fortfarande tål min hund och att vara hos hästarna i stallet :)

så söt!




Kom ihåg mig?