Mellanmål!


Kl. 15:16 |
Här kommer ett sent HEJ från mig! Hoppas ni har fått en härlig start på denna vecka.Vi har verkligen haft fullt upp idag och nu har vi precis kommit hem från en fika på stan med Tildes farmor :-) Nu ska jag stoppa i mig lite mellanmål och sedan lägga mig och vila med Tilde. När J kommer hem från jobbet är det träning som gäller. Blev lite extra peppad efter ett meddelande från Olga, "Du kör med bra vikter, men börja med vikten du slutade med sist idag ". Ni har efterlyst bilder på mat jag äter och här kommer två mellanmål som jag äter dagligen. Kesella/kvarg går åt  som bara den här hemma och jag ljuger inte om jag säger att det går åt minst 10 burkar/vecka!  Sen måste jag tipsa er om Hemköps Kvarg! Godare än Icas :-) DSC_0390

Kesella, hallon, sötmandel och lite honung

DSC_0395

Smoothies och ibland blir det finncrisp till, men inte ofta!





Kommentarer



Kom ihåg mig?