Istället för potatis


Kl. 16:27 |

Jag vet att jag har tipsat om detta förut men jag tror detta tips är värt att upprepa. När vi grillar brukar vi inte äta potatis utan istället skär vi upp våra favorit rotfrukter, steker dem i ugn och blandras sedan med maché sallad. Denna gång skärde jag över lite chevré ost som vi hade över. Mmmmmmm, Ruskigt gott!

IMG_1950

Våra favorit rotfrukter är morötter, palsternacka och rödbetor. Denna gång skivade ni ner några färska champinjoner också!

Tilde status: Har inte sovit mer än 30 minuter på hela dagen. Trots en promenad med vagnen. Nu är det gnälldeluxé här hemma. Så nu turas vi som att underhålla. Nu är J och hon ut och slänger sopor och hämtar upp tvätten.





Kommentarer
Sandra

Ser sjukt gott ut. verkar som ni haft en härlig helg :). här blev det utgång i fredags och igår lapades det sol och grillning senare med några kompisar i flera timmar :) gu vilka söta kläder Tilde hade på sej på kortet igår :) kram

Svar: Helgen har varit toppen, din låter inte så dum den heller :-)

Så underbart att grillsäsongen är här. Mmmm :-)
Sarasdiary

Alexandra

Ser jätte gott ut! Tack för tipset, ska testas snarast :)

Svar: Ja det måste du! Så galet gott :-)
Sarasdiary

Alexandra

Vi testade det ikväll, helt klart en ny favorit! Vi hade en gravid i gänget, så chevren fick vara med i ugnen sista 10min :) vi gjorde en vitlökssås med fetaost i till det, som var gott tillsammans. Tack igen :)

Svar: Vad kul att ni gillade :-D MMMMmmmm den såsen lät god! Så kul att du gilla :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?