Kvällsträning!


Kl. 19:23 |
Tjohejsan! När J åkte iväg och tränade så passade jag och Tilde att ta en liten promenad :-) Nu har hon lagt sig för natten och jag är ombytt och klar för att åka i väg till gymmet. Det är ju tisdag idag och det är ju inte min träningsdag egentligen, men jag känner en sådan energi i kroppen som jag måste göra någonting med och då passar ju intervaller bra ? Och gymmet har öppet i många timmar till, så inga ursäkter att det är för sent att åka iväg och träna ;-) hihi Idag tänkte jag utmana mig lite och köra riktigt snabba intervaller med avhopp! Vi får väl se hur det kommer gå :-)

DSC_0360

Röhnisch från topp till tå! Detta Seamless Racerback linne är så himla skönt. Precis som det heter är det sömlös och är gjord av riktigt skönt material som andas. Just nu har Röhnisch webbshop stängt men öppnas snart med nya kollektionen! Spännande :-) Nu när jag kör i gång med PT-online ska jag uppdatera träningsgarderoben lite. Det blir ju så mycket roligare med fina träningskläder, inte sant ? Framförallt är överdelar ett måste!





Kommentarer

gud så härligt det låter med sån energi! när min plutt har lagt sig om kvällen styr jag benen direkt mot soffan ;)

Svar: Ja det är inte ofta den energin beukar finnas;-) Brukar ofta bli soffan här också!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Åh hittar du fina överdelar till bra priser får du gärna tipsa. Stort behov härmed men ledsen plånbok :p

Svar: Tips kommer! :-)
Sarasdiary

lillafrun

Hejja hejja, vad duktig du är! :D

Svar: Ska du säga :-) :-)
Sarasdiary

Härligt med intervaller, själv är jag fruktansvärt trött nu när jag börjat jobba så det blir lite sparsamt med träning tills jag kommer in i rutinerna :) Men jag får ju motion med en promenad på 30 min tilloch från dagis varje dag :)

Svar: Bättre än ingenting :-) hihi
Sarasdiary

Enfrusdagar fd. Spanienfrugan

Duktiga du.
Hur länge har de öppet på ditt gym?

Svar: De har öppet till kl 22.00 :-)
Sarasdiary

Victoria

Vad duktig du är Sara! Önskar jag hade ditt driv

Svar: KRAM <3
Sarasdiary

Pauline

Å va jag längtar efter att också kunna träna. Jag vill bara bli frisk nu!! O visst blir det mycket roligare att träna när man har snygga träningskläder =)
Kram

Svar: Ååå snart är du frisk vännen och kan träna! Kanske efter helgen ? :-) Jag brukar alltid bli sjuk när jag väl har kommit i gång men nu ska jag börja med vitaminer innan jag börjar med Olga :-) Får inte bli sjuk då! hit

Många-krya-på-dig-kramar!!!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?