Sunday


Kl. 08:57 |
Hej söndag! Jag tycker helgen har svischat förbi men än är den inte slut och vi ska ta till vara på sista dagen. I dag var det min tur att stiga upp med våran lilla tjej och hon slog upp sina ögon strax före halv sju men pratade med sig själv till strax före sju. Helt ok. Så himla skönt att våra nätter är som de ska nu igen och att hon har blivit helt frisk. I förrgår sänkte vi ner hennes säng och det var tur, för i morse satt hon upp i sängen! Phuuu, magkänslan ska man lyssna på oftare, inte sant ? Nej, nu måste jag se vart Tilde har tagit vägen. Just nu är hon överallt och upptäcker hela lägenheten :-)  

tumblr_mibfh5QMBa1s0tdxko1_500_large

En liten påminnelse är väl aldrig fel ?

 




Kommentarer
Jeanette(Sundsvall)

Väldigt bra text!

Svar: Ja visst är det ? Jag gillar den! :-)
Hoppas du haft en fin helg :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?