Bra erbjudande!


Kl. 16:29 |
Igår när jag var in på Hemköp köpte jag med mig nyaste Amelia. Visst har den tidningen ryckt upp sig ganska så rejält ? Eller är det jag som har blivit äldre ? ;-) hihi Men, just nu får du sju nummer av tidningen + vattenflaska & byxor från Röhnisch för endast 159:- Det tycker jag är ett bra erbjudande. Och hur fin är inte den rosa vattenflaskan ? Riktigt bubbelrosa. Jag ska posta idag. 859145-0054_1  

Annars kan ni köpa vattenflaskan HÄR eller HÄR!

592049r_FUCHSIA

MY GOD!

Detta måste vara den snyggaste träningsväskan. Finns nu för halva priset hos Röhnisch! 





Kommentarer
Carolina

Bra deal!! Gillar flaskan!

Svar: Ja visst är det härlig ? :-) hihi
Sarasdiary

Sofia - ett bättre du

Men oj vlket bra fynd då! Nästan så man borde slå till :). Fast Amelia har jag inte läst på år och dar... kanske dags att göra det igen med andra ord :)

Svar: Jag hade inte heller läst den på lääääänge, men den har ryckt upp sug och har mycket härligt innehåll :-) hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?