Lite finare matlåda


Kl. 19:41 |

bild-58

Hade jag med mig i går till mitt kvällspass! 

Det blev mat över efter middagen i lördags, Lammrostbiff som var örtmarinerad. Riktigt god och mör, köttet smälte i munnen. Vi åt en god sallad till på maché, tomat, gurka, rödlök, mango och mozarella. Sås fick bli balsamicoreduktion.

Nej, nu blev jag lite hungrig här ;-) Dags för kvällsfika alltså! Innan Biggest Loser Sverige börjar ska vi försöka hinna se nytt avsnitt av Vikings. Ser ni den serien ? Den är riktigt bra. Gillar ni t.ex Game of Thrones kommer ni även gilla den. Det får bli ett litet måndagstips från mig!





Kommentarer

mmm...nu blev jag med hungrig haha. det där lät tokgott!

Carolina

Härligt med lite "lyxigare" matlåda.. :-)

Malin ☆

Här har du en till som blev hungrig nu, hihi :)

Ser inte serien men måste hitta något nytt nu när vi snart inte har något mer Criminal Minds att se. Kanske kan den vara en bra efterträdare?

Puss & kram!

Svar: Hihi :-D

Ja testa och se ett eller två avsnitt :-) vi fastnade direkt!
Krya på dig nu vännen <3
Sarasdiary

Denise - mamma till Noah!

men jisses så gott det såg ut =)




Kom ihåg mig?