Mom2mom - Sara Sommerfeldt


Kl. 16:08 |

Mom2mom gör i samarbete med Sara Sommerfeldt en klädeskollektion, GENTLEWOMAN. Det finns verkligen några godbitar och jag föll pladask för blusen nedan. Så fin med spetsdetaljerna. När jag var gravid var det viktigt för mig att ha kläder som jag kände mig fin i :-) Du kan spana in kollektionen HÄR! Och Sara, jisses vilken vacker kvinna!

Nästan så att jag ska klicka hem blusen och spara till nästa graviditet (om det blir någon till)  ;-)

Förresten, är det några gravida som är här inne och läser ? :-)





Kommentarer

Men GUD så mycket fint det fanns!! Åh, plaggen med fjärilar och denna, måste nästan också "bunkra upp", haha :D

Kram <3

Svar: Ja jag vill ha allt! Undra om J tar den förklaringen att jag ska "spara" till nästa gång ;-) haha

Puss&kram
Sarasdiary

Therese

Hej!

Jag ramlade in på din mysiga blogg av en slump i vintras/våras och började alltså följa dig när jag var gravid. Det är jag dock inte längre, vår lilla tjej blev 6 veckor i går :) Blusen är verkligen jättefin, men tror inte att jag skulle använt ett sånt plagg många gånger under min graviditet. Linnen och koftor var min melodi :)

/Therese

Svar: Grattis till eran fina fina lilla tjej :-)
Vad roligt att du läser min blogg, alltid så roligt att få veta vilka som kikar in här :-)
Sarasdiary

Rebecka

Riktigt snygga :)
Ja, jag är. Men förhoppningsvis inte alltför länge till :)
Din lilla är bedårande!

Svar: Åååå tack :-)
Vad spännande! Önskar dig lycka till :-)
Sarasdiary

Emma W

Jag är gravid och jag brukar läsa din blogg :-)

Svar: Vad roligt :-)
När är det planerat att bebisen ska komma? :-)
Sarasdiary

Malin-mamma till Arvid

Jag är gravid med nummer 2 (troligtvis en lillebror) som väntas komma runt 4 januari. Brukar va här inne och kika varje dag sedan du var gravid men är lite dålig på att lämna avtryck!! Ska försöka bättra mig... =) Kram

Svar: Grattis till bebisen i magen, vad mysigt och spännande :-)
KRAM!
Sarasdiary

Pernilla

Jag har läst din blogg ett tag nu (började när jag var gravid). Nu är min lilla tjej 2 veckor gammal :-)

Svar: GRattis till tjejen :-)
Hoppas allt fungerar bra för er!
Kram
Sarasdiary

Marie

Superfina kläder! Gillar också att klä mig i plagg som jag känner mig fin i! Blir lite klurigare i takt med att magen växer, gravid vecka 31 idag! Följer dig och fin lilla tjej,men är för dålig att lämna spår efter mig, bättring på det. Hoppas ni får en mysig söndag!

Svar: MEn då är det inte många veckor kvar :-) Minns när jag var i vecka 30 och insåg att det "bara" var 10 veckor kvar. hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?