Godkväll!


Kl. 19:50 |

Tittut på er denna söndagkväll :-)

Tilde sover och mannen ska fara i väg på bio (tror han ska se Bond, James Bond!) och snart  är det Solsidan på tv. Underbara söndagskväll...

Hoppas ni har haft en bra helg. Det har jag! Gårkvällen var nog helgens höjdpunkt då jag hade Lördagsmys hemma hos världens bästa Malin! Massa gott, tända ljus, gott i glaset (ni skulle sett när vi öppna alkoholfrittbubbel!) och givetvis massa surr. Nu är jag fulltankad med energi till veckan som kommer, härligt!

Nu ska jag pussa mannen hejdå! Vi hörs i morgon :-)





Kommentarer
Malin ☆

Hahaha, men gud vad du skräms, hoppade till när jag såg bilden :D Vackra tokiga du!

Tack igen för igår gumman, SÅ mysigt! Och vi får nog ta en lektion i att öppna flaskor ;) ;) ;)

Puss!

Svar: hihi! Det var lite det som var tanken, toka mig lite ;-)
Puss puss!
Sarasdiary

AnnCatrin

Hahaha va underbart söööt du är! Sötnos :)

Svar: hihi :-D
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Haha :) Leker du med din nya MAC book? ;)

Svar: hihi! Jajamensan ;-) Jag fick många skratt och kunde helt inte låta bli att skoja till det lite med er ;-)
Sarasdiary

Malin S

Haha.. Så fin du är! Men du har gjort nåt va..? Ny frisyr eller nåt? ;-) Haha...

Svar: Ja men precis! Tog en drop-in tid hos frisören igår ;-) hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?