Frukost nr 2


Kl. 10:52 |

Tilde sover ute på ballisen och jag intar frukost nummer två, Keso, banan och en kopp kaffe :-)

Sundsvall bjuder på riktigt höstväder idag. Det regnar inte så jag tror nog vi får bege oss ut på en långpromenad sen, kanske upp till Sticksjön ? Det är en favorit :-) Måste dessutom passa på att svänga in affären och handla till middag. Kylskåpet ekar tomt, liksom varje söndag + att kaffet snart är slut! Det skulle inte sitta fel med en Linas matkasse nu! Inspiraton = noll.

Veckohandlar ni ?





Kommentarer
Carolina

Vi försöker att veckohandla, så skönt att göra det..!

Svar: Ja verkligen! Det borde vi bli bättre på. Det går lite upp och ner för oss :-)
Sarasdiary

Spanienfrugan

Läs mina matlistor och bli inspirerad! Kommer en ny varje måndag ;) Jag avskyr tanken på färdiga matkassar faktiskt...men förstår att folk tycker att det är smidiigt. Gillar bara inte tanken på att någon annan skall bestämma vad jag skall äta! Sån är jag ;)




Kom ihåg mig?