Fyra röda från ZARA


Kl. 19:43 |

Kikade in hos ZARA  och blev såklart sugen på att klicka hem lite till Tilde. Vi har inte fixat julaftons kläderna ännu och egentligen är det ingen panik för det än men jag kan liksom inte låta bli att kika. Här kommer fyra som jag fastnade för hos Zara. Men hur är de i storlekarna ? Såg att de skrivit ut storlekarna som kedjorna gör nu, men visst är de lite små ? Den längst ner är ju så himla söt och finns i flera färger och för det ynka priset som 59 :-





Kommentarer
Lilla H

de är snarare åt de mindre hållet än större. Älskar Zaras barnkläder! Så synd att vi ej har det i närheten av där vi bor1

Svar: Vi hade Zara här men de stängde igen så synd. Men tur de har webbshop :-)
Sarasdiary

Martina

Zaras kläder är små i storlekarna. Gå upp minst en strl.

Svar: Tack! :-)
Sarasdiary

My - Mamma till Alma

Den längst ner är underbar. Hur mjuk och go som helst! Ett av favoritplaggen här :)

Svar: Ja den är så söt! Tror det får bli några färger där! :-)
Sarasdiary

Nikita

Ta 9-12 mån om du beställer :-)
Den längst ner har meja i rosa , bra kvalité för ynka 59kr

Svar: Tack för tips :-)
Sarasdiary

Malin S - form&design

Wilma vill ha den klänningen högst upp ;-)
Tycker Zara har ganska små kläder... även för Wilma som är rätt liten. Kram

Svar: Efter att jag publicerat inlägget gick jag in hos dig och såg att du också hade tipsat om den ;-) hihi
Sarasdiary

Emelie

Älskar den första klänningen! Vad fin Tilde skulle vara i den nu mot julen.. :-)

Kram




Kom ihåg mig?