Filmdags!


Kl. 20:44 |

Från dagens promenad in till stan. Blev en paus längs selångersån för att dricka lite vatten och äta lite mellis. Ska Tilde någon gång få ett syskon så ska det planeras in till samma årstid, helt underbar tid ! Ett tips till er som tänker bli gravid ;-)

Nu har jag kvällsfika lite och vaknat till liv. Nu ska vi se en romantisk komedi, New years eve :-) Jag tänkte gå och se den på Bio men det blev aldrig av så gissa om jag blev glad att den finns att hyra nu ? :-) Hoppas ni har en mysig tisdagkväll så "hörs" vi igen i morgon.





Kommentarer

Hihhi jag fick ju i tidigt i juni förra året, och det var så underbart. Håller verkligen med att man skall få barn vid denna tidpunkt, i år blir det en senare bebis, men jag tror man njuter på sitt vis iallafall oavsett väder. Jag tror inte det ha någon betydelse. :)

Sarasdiary

Det har du rätt i :-)

Kram

Hanna

Själv så rekommenderar jag alla jag känner att skaffa höst-bebis för min plutta är född i slutet av september och jag ÄLSKADE att vara gravid på sommaren. Så sjukt smidigt med kläder och skor, levde i mjuka långklänningar och sandaler ;) Nejdå det är ett privilegium att få vara gravid och få barn, oavsett årstid =)




Kom ihåg mig?