Dagens Sara


Kl. 09:30 |
Hej bloggisar! I eftermiddag får vi besök från Hudiksvall. Moster och hennes familj och min mormor ska få träffa Tilde för första gången :-) och Tildes mormor ska också följa med upp, hon har abstinens ;-) Så i eftermiddag blir vi många folk här hemma, kul! Men innan dess ska jag och Tilde ta en promenad in till stan och hälsa på min doktor och lämna över en liten present som tack för allt stöd under graviditeten. Dessutom blir ju våran fina prinsessa hela två veckor idag, vart har dessa två veckor tagit ivägen ? Så idag kör vi på lite torsdagsfint med min favorit blus!

Jeans leggings - Vila , Blus - Veromoda, Amningslinne - Lindex





Kommentarer

Vilken fin blus!! :)

Hoppas ni får en trevlig dag idag! :) Själv ligger jag så mycket det går med en 11 månaders hemma! :)

AnnaMalin

Vilken söt blus!

Romanique

Superfin blus! Love it!

Eleni

Absolut! :) Kul med lite träningskompisar. Du får hojta till när du och din kropp är redo för att köra något pass på Ego. Hoppas ni får en härlig dag med nära och kära! Kram

Spanienfrugan

Läcker blus!
Förstår att mormor har abstinens hon...

Sandra

Snygg blus och snygg soffkudde jag skymtar i bakgrunden :) kram




Kom ihåg mig?