ENERGI!


Kl. 13:59 |
Jag vet inte vad det är men jag har sån ENERGI idag som jag inte känt på väldigt längen. Känns så otroligt skönt och jag känner mig GLAD! Så givetvis passar jag på att fixa här hemma och äntligen har jag tagit tag i något jag skjutit framför mig väldigt längen, nämligen rensa köksskåpen. Men springa ner till förrådet med flyttkartongen, det får J göra när han kommer hem ;-)

Idag skrotar jag runt i tunika från Monki och leggings från Gina

Kanske är det detta som kallas för BOA ?





Kommentarer
Evelina

Vackraste magen!!!

Svar: Tack snälla du <3
Sarasdiary

Anna- Mamma och Socionom

Ta inte ut dig för hårt bara;) Hoppas du får en fortsatt fin dag med energi!:)

Ida

Åh så fint! Är den inköpt nyligen? Håller tummarna.

Svar: Nej, den har några år på nacken tyvärr :-(
Sarasdiary

Fia- mamma till Edison

Hihi jag rensade och boade också järnet där i slutet! Tänk att man har såna inbyggda instinkter! Ta't lugnt bara, mitt vatten gick efter en dag av rensande och ett bullbak! (Fast det var på övertid så jag var så nöjd ;))

Spanienfrugan

Japp, det är nog boing det ;)
Fin tunika!

Eleni

Härligt med energi! Det är på gång snart, det är därför du känner dig så pigg idag! ;)
Det var någon som sa till mig att när det är mindre än 2 veckor kvar kan man helt plötsligt få tillbaka energin och känna sig piggare än på länge. Det vore ju inte omöjligt att det är så eftersom det börjar närma sig nu för er nu! :) Trevlig helg på er! :) Kram

Romanique

Yepp boa är vad det kallas! :) Jag har en låååååång lista med saker som jag vill stöka med, men man får ta det lite lugnt och prioritera. Skönt att få köket rensat för sånt kanske inte är så kul att pyssla med när man bara vill pussa bebis.

Oslo på svenska

Haha, själv rensade jag ovanpå köksskåpen. Första och enda gången jag var där uppe :-)

Svar: Hihi :-)
Sarasdiary

mrsmoet

Härligt med så mycket energi. Klart det är Boar du gör :)

Kram Åsa

jennifer - mamma i maj

åh så fin mage! tjusig mamsing to be




Kom ihåg mig?