Efterkontroll - Check


Kl. 14:20 |
Jamen sådär! Nu känns det som om graviditeten har fått ett avslut i och med efterkontrollen idagsom gick galant. Jag hade bra blodtryck, bra blodvärde och vågen visade samma siffror som vid inskrivningen :-) Det var skönt att få träffa min barnmorska och prata igenom graviditeten och förlossningen. Nu när det gått några veckor har jag fått lite distans på det hela och kan se tillbaka med andra ögon. Även om min förlossning var normal så fick den ett slut som jag inte hade räknat med. Jag som har läst och trott att allt är över då bebisen kommit ut, Oj så fel jag hade ;-)

Helt galet att magen har varit så stor & att det var lilla Tilde som var där inne . Tilde föddes i vecka 39 + 3 :-)  Jag har samlat alla gravidveckor under kategorin i väntans tider för er som vill kika :-)

Undra om man ska våga boka första bodypump-passet nu ?  Vad säger ni ?





Kommentarer
elin-mamma till Signe

någonting du vill dela med dig av som inte blev/var som du trodde?

Eleni

Åh, säg till om du vill ha träningssällskap någon dag :) Jag måste verkligen försöka ta mig iväg nu igen. Legat på latsidan för länge. Kram

Svar: Absolut! Vore skoj med lite sällskap :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?