Trevlig kväll


Kl. 20:32 |

I väntan på att zumbapasset skulle börja

Oj så svettigt det var och riktigt riktigt kul! Jag är så glad att jag kom i väg och direkt efter första låten fick jag ett leende på läpparna som sitter kvar än. Visst var det lite jobbigare än sist men jag lyssnade på kroppen och tog det lite lugnare än de andra. Många gånger hade jag svårt att hålla mig från skratt då jag kikade i spegeln, jisses hur man ser ut! Man blir ju bara större och större...

Nu har jag tänt ljus här hemma och ska strax krypa ner i soffan tillsammans med J. Det är dags att se veckans avsnitt av Californication.

Önskar er en mysig måndag kväll så hörs vi igen imorgon :-)

 





Kommentarer
elinjosefine

Åh vad härligt med träning! Här har det varit träningsuppehåll i över en månad. Egetligen har jag ju tränat extremt lite (för att vara mig) under hela graviditeten pga av allt för mycket jobb och trötthet i början. Nu försöker jag njuta och går med hunden mycket!

Stor kram

Svar: Skönt med hundpromenader! Man får göra det kroppen klarar av :-)

Kram
Sarasdiary

Jenny - gravid i New York

Vilken färg & modell köpte ni? :)

Härligt skaka magen lite på kvällskvisten. Hoppas du hade en mysig kväll!
Kram!

Svar: Det blev en bugaboo cameleon. Röd bas med svart topptyg :-)

Kram
Sarasdiary

Therese

Va roligt att hitta en blogg som skrivs av någon som inte bor långt ifrån där jag själv bor. Sundsvall är en stad jag är i ganska ofta då jag läser där på mittuniversitetet på distans. Zumba är riktigt roligt sätt att träna på och man blir riktigt glad och lycklig av det med vilket jag tycker är bra annars lessnar man snabbt ;)

Fin blogg du har oxå!
Ha en fin dag!

Svar: Vad kul att du tycker det :-)

Jag pluggade också på Miun, men nu är det 3½ år sedan. Usch så tiden går snabbt :-)
Tack så jättemycket. Detsamma!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?