Zalando!


Kl. 14:41 |

I veckan fick jag hem tre nya klädesplagg som jag klickat hem hos Zalando! Kände att jag behövde uppdatera höstgarderoben lite med tjockare tröjor och som vädret är nu kan de redan börja användas. Zalando har förresten gratis frakt och fri retur och det gillas, eller hur ? Har ni spanat in deras home kollektion ? Mycket fint där som jag är så sugen på att klicka hem, bl.a en Stelton termos! :-)

Här hemma har vi en riktig latdag. Vi skrotar runt i pyjamas och jag har sovit när Tilde har sovit. Nu laddar vi inför handbollen :-)

Vad gör ni idag?





Kommentarer
Sandra

Samma här, tar det bara lugnt. har bakat chokladmuffins som ska käkas senare :) kram

Svar: Ååå vad gott! :-)
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Härligt med slappdag! Kram på er

Svar: Jätteskönt :-) Men vad trött man blir!
Hoppas du haft en fin helg :-) kram
Sarasdiary

Carolina

Fri frakt gillas! :-)

Svar: Jajamen :-) och fri retur!
Sarasdiary

Nikita

Men åh visa hela plaggen , man blir ju så nyfiken :-)

Svar: Det kommer det kommer ;-) hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?