Oj!


Kl. 07:38 |
Godmorgon ! Idag är det verkligen en GOD morgon :-) Tilde har nämligen sovit sin hela första natt någonsin utan mat. Vi kom hem igår kväll ca kl 22.30 då hon fick ny blöja, pyjamasen och mat. Sen somnade hon som en stock i sin säng och vaknade inte förrän kl sju i morse! Gissa om jag fick kika på klockan flera gånger för att tro att det var sant, även titta på klockan i köket för att se att den i sovrummet verkligen går rätt ;-) Det trista är att jag vet att detta är en engångsföreteelse och ingenting att hänga upp i granen, men ändå! :-)

Nu blir det frukost och mys i sängen till Röda vargen, den senaste som kommit som är baserad på Liza Marklunds böcker om Annika Bengtsson. Jag sträcktläste dessa böcker när jag var yngre, så kul att se filmerna nu! :-)

 




Kommentarer
Anette

Skönt och få sova. Här undrar jag när min 4åring ska sova hela nätter. Så trött varje dag.

Svar: Ååååå förstår att du är trött! Hoppas det ordnar till sig snart, förr eller senare gör det ju det.

Håller tummarna!
Sarasdiary

Carina

Hej! Vilken lyx att få sova! Igår försökte jag bli "vän" med dig på Instagram.

Svar: Ja det var riktigt skönt. Känner mig som en ny människa ;-)

Instagram håller jag privat och godkänner de som jag träffat IRL. Tyvärr :-(
Sarasdiary

Spanienfrugan

Äh, man får ju vara glad för det lilla!
Duktig tjej :)

Svar: Ja eller hur! :-) hihi

Ha en fin dag! Kramis
Sarasdiary

Frida

Grattis! Då vet du att hon KAN sova hela natten..om hon vill då förstås :)

KIKKI

Dom filmerna är sååå bra! :) Trevlig helg!

Svar: Tack detsamma! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?