I förmiddags


Kl. 21:33 |
tog jag och Tilde en skön PW! Vi mötte inte en enda människa och det var alldeles tyst och stilla och regnet fanns i luften. Längesedan jag var ute på en sån skön PW :-) Eftersom jag inte är en morgonmänniska blir det oftast kvällsprommisar men jag måste kanske ändra på det! Minns ni att jag fick hem ett paket här om dagen ? Det var iaf från Beach and motion (som bl.a har 50 % rea på massor av varor just nu!!) och innehöll nya träningsbyxor från Casall! De sitter som ett smäck och är så sköna. Har nog aldrig ägt ett par som är så sköna som dessa :-) Tummen upp för Casall!

Mina älskade nike sjunger nog på sista versen :-(

Fina detaljer

Malin körde utmaningen " lördagsplankan"  idag ochjag var inte sen med att haka på :-) Det blev 1 minut x 3 med 30 sekunders vila. Det var längesedan jag körde på det viset då jag ofta kör den ala tabata (20 sek aktiv 10 sekunder vila x 8). Kul med lite variation!

Nu har Tilde somnat skönt i sin säng och jag och J ska mysa ner oss i soffan till en film! 





Kommentarer
Hanna Z

Ja nu börjar jag sakta men säkert komma tillbaka efter mitt lilla "sommaruppehåll", hihi. Här inne är jag och kikar rätt ofta men är så dålig på att kommentera, ska bättra mig där med då jag själv vet hur roligt det är med feedback:)

Härligt med morgonPW! Elliot vill oftast inte sitta i vagnen så länge om det inte finns intressanta saker att titta på (typ folk eller bilar, haha) eller om vi inte har ett mål som han vet om (vi ska gå till affären eller nån annanstans) så PWs för mig när jag är själv med honom är typ ingen idé att ge sig på, tyvärr. Därför har jag blivit så slö. Men måste försöka bli bättre på att ge mig ut på kvällarna, det är ju så skönt efteråt!

KIKKI

Men åh dom var ju superfina! Man kanske skulle införskaffa sig ett par, är i stort behov av ett par nya träningsbyxor så :D

Svar: Ja gör det :-) så himla sköna!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?