Blax Hair Tassel


Kl. 07:22 |
Jag har fått chansen att prova Blax Hair Tassel som är en hårsnodd som ska vara skonsam för håret, som aldrig mister sin elasticitet och som sitter på plats hela dagen. Låter lite för bra för att vara sant, eller hur ? Men jag kände direkt då den kom på plats att detta är hårsnoddarnas snoddar! :-) Den håller vad den lovar!

Du kan klicka hem den b.la hos Nelly!

"BLAX® går aldrig sönder och mister aldrig elasticitet. BLAX® sitter säkert en hel lång dag och är superskonsam mot håret. När man drar ur den följer inte ett enda hårstrå med. BLAX® är en kultsnodd och har inget med hårpynt och glitter att göra. BLAX är super för strandhåret och för alla som lever ett aktivt liv tränar och motionerar. Finns i färgerna clear, black och pink. Varje förpackning innehåller 8 st snoddar".





Kommentarer
Frida

Sådana hårsnoddar har jag:). Köpte mina på nelly!
Dem är skitbra, använder aldrig vanliga hårband längre!

Svar: Ja de är helt suveräna!
Sarasdiary

Jeanette(Sundsvall)

Både snoddar och trx-band skulle jag vilja testa :)!

Svar: Hoppas du får chansen det är grymt :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?