PW


Kl. 20:42 |



I eftermiddags svängde jag ihop en sats med tekakor! Lyckades även denna gång riktigt bra. Dom är så goda. Perfekt att ha i frysen & tina när man är sugen. Dessutom är hembakt mycket godare än köpt!

Godkväll bloggisar! Jag har precis kommit innanför dörren efter en kort PW på ca 35 minuter.
Jisses så skönt det var. Jag tycker mest om att ta en tur på kvällen då det är mörkt & stilla. Inte allt för mycket folk eller trafik, iaf inte där jag går :-)

Ikväll fann jag i SRappen ett program som sänds på P1 som heter Kropp & själ o det kan jag verkligen rekomendera! Senaste programmet som sändes 110125 handlade om TOPPA SKIDFORMEN & det lyssnade jag på ikväll ( jisses, om mindre än en månad ska JAG åka TJEJVASAN!). Andra programtitlar är b.la Livet efter fetmaoperationen, flickor med autism, vård i hemmet,Föräldrarskap & så får du Madonnas biceps ;-) Varje avsnitt är ca 55 minuter, alltså perfekt till en PW!

Nu ska jag göra lite kvällsfika innan Solsidan börjar; Nybakta tekakor med en kopp te & färsk ananas!

Har du tränat idag ?





Kommentarer
Sara

Hej!

Vasan kommer du ju fixa galant, så mkt som du ligger i och tränar. Och nej...jag har inte tränat idag..heller! Men jag ska...en annan dag;)



Tekakorna såg mumsiga ut, ska också baka bara magsjukeeländet är borta!



Kram

Vickis

Duktig du är Sara!




Kom ihåg mig?