Fredagkväll i Granlo


Kl. 19:48 |

 

 

Fredagkväll hemma hos oss i Granlo! Köpte med mig vita tulpaner hem från Plantagen, jag älskar tulpaner. Försöker att alltid "fira" in helgen med färska blommor, men nu var det ett tag sen så det var verkligen på tiden.



Nu är vi proppmätta! Jag svängde ihop timjanstekt Oxfilé, ljummen rotfruktssallad & balsamicosås. Ett recept ni tidigare sett i bloggen som är en riktig favorit här hemma hos oss. I glasen har vi ett vin gjord av favortdruvan, Zinfandel, Turning leaf.


Nu blir det IDOL, chips med dipp & massa MYS! Hoppas ni har en bra fredagkväll vad ni än gör :-) KRAM!





Kommentarer
Emelie

Vad mysigt! Jag älskar också färska blommor! :) De gör det lilla extra i rummet! :) Såg precis att Linnea åkte ur idol. Ikväll tyckte vi att Jay och Olle var bäst! :) Kram!




Kom ihåg mig?