Ett riktigt vinterland


Kl. 18:16 |

...är det ute ! Riktigt mysigt, men känns ändå skönt att vi lämnar landet på söndag ;-) Kom hem från en liten stund sen får jobbet. Dagen slutade med en blodgas på en arbetskamrat. Till helgen blir det flera, men förhoppningsvis på en patient ;-) Vore så skönt att få deligering på det så jag slipper jaga doktorer om hjälp varje gång...




En blodgasspruta med skyddhylsa, vilket vi INTE har...


Nu ska jag försöka på J med på Biteline, är så sugen på deras beef till middag. Ni missar väl inte Robinson Karibien kl 20.00 ? Det är finalvecka nu...



Later





Kommentarer
Linda

Nope robinson missas inte! =) Trevlig resa!

Emelie

Ja, de sista dagarna har det ju kommit mycket snö så det kanske lugnar ner sig i helgen då ni åker! :) Vad härligt att få åka bort från det här snökaoset! Tack så mycket, det har varit jätte spännande dessa dagar! Även jag ska ha Mona som handledare.. Känns allt annat än bra tycker jag! :S




Kom ihåg mig?