Kaffestund


Kl. 11:54 |
Jag skrotar fortfarande runt i morgonkläderna och ska nu passa på att dricka en kopp kaffe innan jag gör något mer. Tilde har precis somnat och oj så trött hon var. Nu på förmiddagen har vi putsat fönstret som var kvar sedan i går (tilde låg och sov i det rummet). När vi ändå var på städhumör har vi fixat och donat lite här hemma, och det har faktiskt tagit hela förmiddagen. Snart ska jag börja på med dagens middag, köttfärsbiffar och färskpotatis får det bli. Tror det finns lite fetaost och soltorkadetomater i kylen som jag tänkte piffa till biffarna med. Ja, en riktig hemmafixardag för mig alltså!

Senast överförda86

Vad gör in idag ?





Kommentarer
Nikita

Skönt me såna dagar åxå !
Gott me biffar .. Spec me fetaost i !!

Svar: Absolut. De behövs emellanåt :-) hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?