I stället för ett par please?


Kl. 09:00 |
 
Har ni sett vad dessa jeans från Gina Tricot är ruskigt lik please jeansen ? Jag älskar mina och är verkligen i behov av ett par till. Måste spana in dem då de är lite snällare för plånboken. Finns i flera färger :-)
 
499 :- kostar ett par. Tips Tips!
 

GODMORGON!
 
I dag står ett kort (!) birsta besök på schemat och en tur ut till Hamsta för att fixa det sista inför nyår. Vad det glädjer mig att få fira in det nya året i vårat nya hus och med dem som står oss allra närmast.
 
Vad har ni för nyårsplaner ? 




Kommentarer
Lina

Köpte de jeansen från Gina precis innan jag blev gravid, men kunde bara ha dem några månader. Har ett par please också och tycker faktiskt att de från Gina sitter bättre och håller formen så bra. Får se hur lång tid det tar innan jag kommer i de jeansen igen ;-)

Svar: Ja please jeansen töjs ju ut efter användning. Ska testa de från Gina men osäker om det verkligen ska bli ett köp nu när jag bara blir större och större. hihi
Sara´s Dagbok

Gunilla

Fina jeans! Själv bor jag konstant i mina Dr Denim, de ger nog snart upp så jag får köpa ett par nya. De är ju också väldigt prisvärda, tror det var några hundra jag gav för dem.

Hoppas ni får en supertrevlig nyårsafton. Själva ska vi upp till härliga Grundsund till våra vänners stuga, där brukar vi fira Midsommar, Nyår, Valborg och lite annat. Det är som balsam för själen att komma ifrån storstadspulsen en stund och andas ut vid havet :)

Gott Nytt År!

Svar: Ååå jaaa! Dr Denim bor jag också i, hihi! Så himla sköna :-) Vad härligt det låter, hoppas ni hade det bra :-) Kram
Sara´s Dagbok

Hanna Karlsson

Vilka snygga jeans!

Svar: Ja eller hur ? :-) :-)
Sara´s Dagbok

Nikita

Object har också ett
Par liknande "Linda " heter dom , köpte ett par till julklapp åt mig själv .. Supersköna!

Svar: Tack för tips! Gott nytt år <3
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?