Handsprit & plusgrader


Kl. 13:51 |


Handspriten har även gjort sig hemmastadd hemma, liksom på jobbet :-) Finns på apoket att köpa för er som missat det. Hur bra som helst vid förkylnings & magsjuketider. Dessutom känns det så fräscht att sprita händerna före t.ex matlagning.

Hej bloggisar! Kikar på herrarna just nu på SVT & det går ju bra än så längen. När det är klart så ska jag bege mig ut på en prommis i det härliga vädret, båda våra utetermometrar visas 10 plusgrader! Jisses. Eftersom det är så varmt ute så har jag öppnat upp balkongdörren & vädrar för fullt.

 Ikväll ser jag verkligen framemot att få ta första tuggan av Entrecon jag håller på att tina, den kommer stekas med salt & peppar & äta tillsammans med en god coleslaw & bearnaisesås. Vad ska ni äta denna fredagkväll ?

Kram på er!




Kommentarer
Emelie

men sara, du som gammal infektionssyrra vet ju lika väl som mig att spriten inte hjälper mot magesjukebakterier utan att det är mekaniskt som gäller då med tvål och vatten :). kram påre. och du, citattavlorna är skitfina, jag är inne på att köpa en till min hall när jag fått den tapetserad :). kram!

Sara

Emelie: Psykologiskt så känns det bra med handsprit ;-)




Kom ihåg mig?