thursday diary


Kl. 19:28 |

 

En dagens för någon dag sedan!

Vilken härlig ledig dag jag har haft! Började som sagt med en morots & palsternackssoppa med ekologiskt bröd hos Tant Anki & fröken Sara med Sandra. Sen blev det en tur till RUMMET där en påse med diverse saker i fick följa med hem. Visar kanske i morgon. Påse från Make up store, H&M & Åhlens fick också joina hem till granlo. När jag kom hem så blev det storstädning i lägenheten & nu doftar det citronsåpa i lägenheten, ljuvligt! Tror att torsdagar ska bli städdagen här hemma, kliniskt rent lagomt till helgen är ju aldrig fel. Då J kom hem tog vi en promenix & det var ju evigheter sedan eftersom jag varit förkyld. Det var riktigt skönt att komma ut i höstluften.


NU är ljusen tända, tomatsoppan med vitlöksbrödet har lagt sig fint i magen. Nu blir det en snabb dusch lagomt till halvåtta hos mig. Till IDOL lyxar vi till det med färsk ananas & ett glas rött.

Trevlig torsdag kväll & på återseende!





Kommentarer
Anna - Starwoman ☆

Åhhh morots & palsternackssoppa med ekologiskt bröd lät ju sååå gott!



Härligt med shopping, aldrig fel liksom ;-)



Ha en fin kväll!



Kramar

/Anna




Kom ihåg mig?