Hypnose Drama


Kl. 12:47 |


Nämnde igår att en ny mascara fick följa med mig hem & denna gång köpte jag  Hypnose drama från Lancome. Vanligtvis brukar jag ha hypnose från Lancome men kände att jag ville prova någon annan. Jag kommer aldrig mer svika min Hypnose, så nästa gång går jag tillbaka till min "vanliga" mascara. Denna var inte dålig på något sett men med Hypnose upplever jag att mina fransar blir längre & böjer sig mer. Många tycker Lancome mascaran är dyr, men mascara har vi kvinnor nästan VARJE dag & då bör man ha någon riktigt bra, unna sig! Mascarorna från Lancome kostar ca 305 :- på Åhlens.

Godmorgon bloggvärlden! Sipprar på en het kopp te som får bli min frukost eftersom jag strax troligtvis ska njuta god soppa på Tant Anki & fröken Sara. Vanligtvis brukar jag äta deras FAB sallad, men just idag känner jag för en varm soppa. 

Inatt har jag sovit oroligt, drömt massa tok om jobbet b.la att jag kom dit idag nu när jag är 3-dagars ledig å allt ;-) Inte nog med det så hade mina patienter bytts ut från gårkvällen till den värsta gruppen. Say no more! Så även om jag blev lite grining att jag hade åkt tid på min lediga dag så var jag ganska så lättad över att jag fick gå hem igen ;-)

Hoppas ni får en bra dag i detta soliga höstväder! Hörs senare...




Kommentarer



Kom ihåg mig?