Förbokat = check


Kl. 13:08 |


Blossa X. Årets blossa glögg är smaksatt med saffran & fyllig cognac, tror den kommer smaka riktigt bra i mun eftersom favoritkryddan är just saffran. Sen att flaskan är snygg gör ju inte saken sämre! Förboka kan du göra här! Det är tack vare fina Anna som jag kom ihåg att göra en förbokning.

Hej på er! Min enda lediga dag denna vecka är här & den börjades i soffan till filmen The Lovely bones. Schemamöte fick jag göra via telefonen eftersom jag dubbelbokat in frisör tid, färg & klipnning klockan två. Eftersom jag ändå åker in till stan blir det att uträtta lite ärenden, b.la hämta ut mitt pass, lämna tillbaka filmer & hämta ett paket hos posten, tror det är från Lyko med med mitt shampoo & conditioner!

På återseende säkerligen bara om några timmar.




Kommentarer



Kom ihåg mig?