3 dagarsledig


Kl. 16:24 |

Hej på er! Kom hem sent från jobbet igår, var nog hemma närmare halv ett. Så idag blev det en skön sovmorgon. Skönt. Kom hem från en liten stund sen efter att ha skjutsat J till midlanda, där han ska flyga mot göteborg & telia sm. Om tidtabellen har hållit så borde han vara uppe bland molnen just nu! Han blir borta hela helgen & ska inte hämtas på midlanda igen förrän söndag vid halv fem. Så jag passar på att packa den minsta resväskan här hemma & tar bilen ner mot Hudiksvall. I morgon har vi bokat bord på Texas & det ser jag framemot, har hört så mycket om just den restaurangen.


Trevlig helg på er alla så kanske vi hörs under helgen, annars blir det väl på söndagkväll!


Just det, RUMMET har 25% på ALLT fredag & lördag! Jag kommer göra ett snabbt stopp nu när jag ändå kommer åka förbi,var jag kommer köpa visar jag senare ;-)





Kommentarer



Kom ihåg mig?