Ledig solig torsdag


Kl. 19:57 |
Hej vänner!
 
Idag har jag och barnen varit lediga och vilken tur vi hade med vädret. I morse kom fönsterputsaren så nu ser vi ut igen ;-) hihi! Efter att ha hittat den bästa fönsterputsaren i stan så skulle jag aldrig få för mig att göra det själv. Aldrig. När han var klar så blev det storstädning. Tyvärr brukar mina lediga dagar fyllas upp med det. Det är ju tur barnen tycker om att hjälpa till ;-) Men nästa lediga dag tror jag vi sticker till Leos, eller badhuset ?
 
Fast känslan att vara ledig och bara skrota runt hemma, ja den är så härlig. 
 
 
Utelek på förmiddagen och eftermiddagen
 
 
Jag satt i uterummet med en kopp kaffe och njöt den varma (!) solen..
 
 
Nöjd kille efter fruktsallad till mellis
 
Nu ska jag boka familjens första utlandssemester :-) 
 
Hoppas allt är bra med er!  Kram
 




Kommentarer
Hanna Karlsson

En ledig dag när man kan göra verkligen ingenting är något av det bästa jag vet.

Svar: Ja men eller hur! Så härligt =)
sarasdiary.blogg.se

Ulrika

Vilken fönsterputsare rekommenderar du? Och vad kostar det på ett ungefär för en villa? 😊 Hatar att putsa fönster så skulle vara skönt att leja bort det!

Svar: Ja det är så värt det. Allt beror på vad för typ av fönster du har och hur många :-) Om du har inglasad altan eller så. Mitt tips är att googla på fönsterputsare samt i staden du bor i och begära offert. Tror priserna ligger mellan 600-1200 kr beroende på ovanstående då :-) Lycka till!
sarasdiary.blogg.se

Mirre - Sweetwords

Så fint ni ser ut att bo




Kom ihåg mig?