Men sådär!


Kl. 22:07 |

Dagis hade planeringsdag idag så jag och barnen har haft en mysig ledig måndag. Lekparkshäng, Festis, Tom och Jerry kex, piggelin, hitta Nemo filmen och lekdejt på eftermiddagen. Tror de var överens om att vi haft en BRA dag! ;-)

Dock var det slarvigt planerat från mig. Jag brukar ALLTID skriva upp när dagis är stängt i våran familjekalender, givetvis missade jag denna. I dag skulle D uppsatsen skickas in. Dålig kombo va? Men vet ni vad? NU är  den inne. Jag är så glad. Sånt slit vi gjort med den!

50 förlossningar CHECK
Sluttentan CHECK
D uppsatsen INSKICKAD

Jag ser slutet... Examen närmar sig!

:)





Kommentarer
Linda

Låter som en bättre måndag! :) Skönt att den blev inskickad!

Svar: Ja så himla skönt att den är inlämnad nu! Bara invänta måndagen och bedömningen :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?