Äntligen en spegel och nervositet


Kl. 20:43 |
Hej vänner!
 
Hur mår ni ? Har ni haft en bra helg ? Min blev bättre än vad jag hade förväntat sig faktiskt. Har fått mycket gjort i dag som jag har skjutit framför mig. Så skönt. Nu håller jag på att förbereda för fullt inför de kommande två dagarna som jag har framför mig. Är lite nervös. 
 
 
ÄNTLIGEN har en helkroppsspegel kommit upp i hallen. Inte bara jag som blev nöjd med den. Tilde sa när hon sa de, "Men så bra mamma, Nu kan jag titta mig i spegeln hur kläderna ser ut innan jag går ut" hahaha. Och William springer dit så fort han har fått kläder på sig =)
 
 
Nu ska jag ta lite kvällsfika! Hittade supergoda jordgubbar inne på hemköp i dag. Inte svenska men HELT ok! 
Just det, såg en film i går, En underbar jävla jul. Har ni sett den ? Om inte, SE DEN! Jag skratta så tårarna sprutade här hemma i går kväll, haha!
 
STOR KRAM! 
 
Ps. Håll gärna era tummar i morgon runt 13.30. Då går vi upp med D-uppsatsen!! 




Kommentarer



Kom ihåg mig?