Lite ris, fjädrar och ägg


Kl. 20:31 |
 
Det blev lite påkspynt här hemma i år också. Fjädrarna köpte jag hos Lagerhause för två år sedan och de pastelliga äggen minns jag inte vart jag köpt ? Det här är i hallen. Till vänster är dörren in till Willes rum och till höger är dörren till toaletten. Vi har alla sovrum samlade på entrevåningen + en toalett och kök och vardagsrum. 
 
Långhelg börjar NU! 
Och vi är så himla mycket värda det. Som vi har legat i och skrivit på vårat examensarbete så förtjänar vi nu ledigt fram till onsdag då vi har mittseminarium. Eller ledig och ledig, vi har en sluttenta vi måste börja plugga på också. Men så himla skönt att slippa hålla på med examensarbetet.
 
Den här helgen ska vi på barnkalas, ut och äta på restaurang och städa bort vintern. Tror det kommer bli en skön helg, synd på vädret bara!
 
Har ni några roliga planer ? Hur som helst så önskar jag ER en fin helg <3




Kommentarer



Kom ihåg mig?