Forever Living - C9


Kl. 08:15 |
Godmorgon vänner!
 
I dag börjar jag med C9 och sammanfattningsvis kan vi säga att det är som en kickstart mot ett hälsosammare liv. En hjälp att komma ur gamla vanor helt enkelt. En chans att få ur sig massa slaggprodukter, en utrensning och en ny start!
 
 
I boxen finns det ett häfte där allt står hur en ska gå till väga. 
 
 
Jag är riktigt peppad :-) Och fungerar det här bra så finns det fortsättning, som heter F1 och F2. 
 
Ha en fin dag så hörs vi! 
 




Kommentarer
Gittan

Så kul, jag har gjort det för nån månad sedan och har fått ett nytt tänk och andra matvanor. Man behöver en kick i bland.
Fin blogg du har, trevlig helg och kram till dig.

Svar: Tack och detsamma till dig! Ska bli så spännande =)
Sara´s Dagbok

Veronica Wallgren

Ska bli kul att läsa om hur du tyckte det fungerade :)

erikasblogg.se

Jag gjorde C9 för ett tag sen och tyckte den var bra som utrensningssyfte. Tror dock att man ska köra den just i det syftet och inte som viktminskningssätt (som många andra gör). Stor kram och lycka till!

Svar: Tack :) Jag hoppas verkligen jag blir av med mitt godis och Cola zero sug. Det är mitt mål :) Sen om det blir något kg och centimetrar så är det bara bonus :)

Trevlig helg <3
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?