Bomberjacka i nylon


Kl. 08:00 |
Hej vänner!
 
Jag vet inte sist jag sov så gott som jag gjorde i natt. Tilde sov i sitt rum hela natten och pratade inte i sömn en enda gång. Det händer aldrig! Skönt. I går kväll så åkte vi ut till Birsta för att köpa en vårjacka till William och det blev den här från H&M. Det är en bomberjacka med nylon och fuskskinn på armarna och jag gillar detaljerna på insidan. William gillade den så mycket att han skulle sova med den. Tokis! 
 
 
 
Med koden 3291 får ni i dag fraktfritt hos H&M!
 
Nu ska jag ta och ringa min uppsatskamrat för att förbereda oss inför nästa veckas mittseminarium! Sedan ska jag åka till skolan och kolla upp några referenser. Ja, det är väl min fredag det innan jag ska hämta hem barnen lite tidigare och börja med fredagsmyset.
 
 




Kommentarer



Kom ihåg mig?