Soffläge


Kl. 10:25 |
Hej vänner!
 
Fredag i dag och jag inleder den krasslig och eländig. Men jag tycker nog det känns lite bättre redan, det brukar ju kännas som värst direkt på morgonen. Eftersom jag är ensam hemma med barnen och snön bara vräkte ner igår fick jag lite panik, hur ska jag orka skotta gården ? Gissa om jag blev glad när jag såg svärfar i morse gåendes med snöslungan ute på gården. 
 
 
 
 
 
Tackar svägerskan för den fina Mateus muggen som inte ritkigt var hennes smak, passar som handen i handsken är hemma! Och verkligen god att dricka just te ur.
 
 
 
Nu: Ta två alvedon och slå på en film, kanske jag lycka somna en stund. Jag tror nämligen det är det som är felet, att tid för återhämtning inte har funnits. Så idag passar jag på!
 
Stor helgkram till er!




Kommentarer
Cassandra Haraldsson

Krya på dig!

Svar: Tack :)
Sara´s Dagbok

Emma -Merakibeauty.se

mysigt :)

Linda

Krya på dig! Och muggen var verkligen jättefin! :)

Svar: Tack ! Nu är jag frisk som en nötkärna :) Det vände helt under en natt :)
Sara´s Dagbok

Jasmine

Så fint gjort av svärfar att ta sig tiden att underlätta er tillvaro.
Hoppas att du känner dig bättre idag. I annat fall får du fortsätta att krya på dig.
Kram

Svar: Ja verkligen! Så snällt :) Nu är jag frisk, tror det blev kulmen och sen vände det :) Tack för din omtanke! Kraaam
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?