Monday


Kl. 12:43 |

Har fått sällskap i dag i sjukstugan. Är det inte liiite typiskt? När ska en annan få chans att återhämta? ;-)

Måndag! Börjar veckan med vabb och fortsatt kurering av mig själv. För en timme sedan gick W till vagnen och la sig, ja då är han trött :) så nu ska jag också passa på att blunda en stund. Hoppas han tar en låååång sovning. På förmiddagen har vi tagit det lugnt med bad och pärlar ett armband som han är så himla stolt över. Det gäller att passa på när katten inte är hemma ;-) 

Är ni frisk och kry?
Kram!





Kommentarer
rememberthiis.blogg.se

Krya på dej !

Svar: Tusen tack 🌸
Sara´s Dagbok

Matilda Berlin

Krya på dig! Har en så länge lyckats hålla mig, men känner hur förkylningen bara kryper på en... Citron och ingefära skall konsumeras i stora lass ;)

Svar: Håller tummarna! Citron och ingefära ska ju vara riktigt bra mot baciller. Men tyvärr så hjälpte det inte på mig 🙈
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?