Fint sopset


Kl. 20:39 |

En sop från Iris hantverk får gärna flytta hem till oss. Finns bland annat hos webbutiken hemtrevnad.se

Hej vänner!

Hur mår ni? Här är det väl sådär. Halsen är inte riktigt kry och jag ringde till VC i dag men det fanns inga återuppringningstider, då blev jag så himla less. Nytt försök i morgon!

Vet ni vad, om några veckor ska vi ha en sluttenta, på ALLT vi har läst under detta 1 1/2 år. Crazy! Men det måste ju gå ;-) och den tentan måste jag börja plugga till nu. Jag brukar inte plugga på kvällstid (har inte gjort det under hela utbildningen, konstigt nog) men nu finns inget alternativ. Tänk, sista tentan! Det finns ett slut...


Hoppas ni mår bra! 
Kram <3





Kommentarer
Paulina

Himla fina!! :) Måste in och kika där! Lycka till på tentan!

Svar: Tusen tack! =)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?