SMOOTHIE


Kl. 13:50 |
 
Hallo!
 
Lagom till att jag skulle försöka samla på mig lite minutrar med siesta var det dags att rulla in William från sin sovning. Med hopp om att han skulle ligga och dra sig 20 minuter som han vanligtvis brukar gjorde han såklart inte. Tror han kände på sig att jag ville vila, haha! Anledningen är helt enkelt dålig sömn i natt och kommande middag på stan ikväll.
 
 
MIXA: 
Blåbär
Kvarg
Kolsyrat vatten
 
Att adera kolsyrat vatten i fick jag som tips från Olga när jag körde PT online efter jag fick Tilde. Att toppa med riven kokos och lite honug är också gott till. Bär kan ju mixas och bytas ut till vad som man gillar. Så enkelt och gott mellis. Uppskattat av barnen och proteinrikt för en annan :-)
 
 
Nä nu ska jag prova sysselsätta barnen med något, kanske jag kan skrapa i hop dom där 20 minutrarna ;-)
 
Ha en fin dag! KRAM




Kommentarer
ajlimullersandvik.blogg.se

jag har aldrig testat kolsyrad smoothie, det låter häftigt!

Svar: Prova med en lite skvätt :)
sarasdiary.blogg.se




Kom ihåg mig?