Har ni någon last ?


Kl. 19:58 |

Hej på er. 

 

Johan är på roligheter, barnen sover och jag har plockat upp här hemma. Ni vet det här sedvanliga kvällsplocket innan en slänger sig ner i soffan ? haha.

 

Har ni något last? Jag har en, en burk (viktigt att det är burk) Cola Zero. En burk varje kväll. Nu vet ni. Men snart ska jag försöka ändra på det. Kanske kan trappa ner till två burkar på helgen bara och försöka dricka en kopp te eller annat på kvällarna ? För helt sluta kommer jag nog inte kunna göra.

 

#motettbättrejag

 

 

 




Kommentarer
Nina

Ett tag var det ett par chokladbitar till efter lunchen-kaffet varje dag. Och några hekto lösgodis var varje lördag - även om vi inte var så sugna. Har skakat av mig kaffechokladen och varit på god väg med lösgodiset. Magsjukan före lucia blev en detox på alla sätt här - men en veckas all inklusive-semester fick sockerkonsumtionen att rusa igen. Och nu är jag mest less för att jag knappt kan motionera heller och väntar på OP-tid med lång återhämtning...

Svar: Tänk att att det kan komma något gott ut av magsjuka också ☺️ All inklusive är svårt att låta bli att motstå. Lycka till med op ❤️
sarasdiary.blogg.se




Kom ihåg mig?