Eldblomman


Kl. 12:26 |
Tjohoo!
 
Äntligen kommer jag in på bloggen via datorn. Vilket krångel det ska vara i bland. Jaja, nu är problemet löst.
Ja som ni säkert vet så har våran hall tagit oss längst tid att renovera och få till som vi önskat. Snart har vi bott i huset ungefär 3 1/2 år och ja, det väl först nu som vi börjar bli nöjda. Dammade av kameran nu och tog några bilder för att visa er tapeten som kommit upp. Eldblomman från Svenskt tenn efter mycket velande fram och tillbaka blev det. Vi är nöjda! 
 
 
 
 
Trappräcket som Johan har snickrat i hop själv. Så himla duktig.
 
 
Nu ska jag plocka undan efter lunchen här hemma! William har åkt ut och sovit och Tilde har jag satt i att städa hennes och Williams rum. LYX att få till ett blogginlägg såhär mitt på dagen ;-)
 
KRAM!




Kommentarer



Kom ihåg mig?