Chokladpudding på Avocado


Kl. 13:10 |
 
1 Avocado
1 banan
3 tsk RAW Kakao
1 tsk kokosolja
Agavesirap efter smak. Beroende på hur söt du vill den ska vara.
Eftersom jag gillar kokosflingor toppade jag min chokladpudding med kokosflingor. 
 
Mixa alla ingredienser och njut!
 
(Det finns olika recept på denna chokladpudding som florerar runt)
 
 
 Det här fick faktiskt bli min lunch i dag. Det blev sen frukost för mig och jag var inte så sugen på riktigt mat. Perfekt att bara mixa i hop det här och bli mätt! Avocado mättar ju så himla bra. 
 
Nu ska jag fortsätta och skriva på uppsatsen. Jag kört fast lite och då går det ju så himla trögt. Men jag vet att det brukar lossna någon gång så det är bara fortsätta. 
 
Hoppas ni har en fin dag bloggisar!




Kommentarer
a n n i k a

Gott!

Svar: Jättegott :)
Sara´s Dagbok

Tilda Barkselius

Åh det där låter ju supergott, får se till att testa det :)




Kom ihåg mig?