Att inte våga ta en promenad själv...


Kl. 21:22 |

Tacos på en måndag fick det bli idag. Har ni provat de här båtarna? De var riktigt goda! 

Efter middagen så mötte jag upp en vän vid Hulistugan och sedan begav vi oss ut på en timmes promenad. Så skönt. Måste erkänna att det är lite läskigt att gå ute nu i mörkret, med tanken på allt som händer i Sundsvall. Mord på en 26 årig mamma till en kille på 1 1/2 år, våldtäkt och mordförsök. Vad håller på att hända? Hemskt att inte våga sig ut själv på en promenad. Tydligen räcker det med att vara på fel plats vid fel tidpunkt. Jag blir så upprörd.

Godnatt!





Kommentarer
Cissi

Hemskt att inte våga sig ut ensam på kvällarna. Borde verkligen vara självklart att slippa vara rädd, men kan inte annat än instämma, är också rädd när jag går ut i mörkret

Svar: Ja det är så hemskt. Jag har inte varit rädd förut men efter att ha fått barnen och nu när allt det hemska har hänt här så är många rädda! Försäljning av personliga larm har ökat mycket här i Sundsvall.
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?