Glad!


Kl. 22:41 |

Efter en tung start psykiskt på denna sista "innevecka" så har slutet blivit lite bättre. Vi fick tentan tillbaka i morse och jag blev så  blev så himla glad. Nu är det ju så att jag satsar absolut inte på något annan än G. För jag anser att den tiden har jag inte att lägga ner på pluggandet om dagarna. Fast egentligen tror jag inte att det är tiden sol avgör utan studietekniken. Och jag har väl bra studieteknik. Lite förvånad över att den sitter kvar eftersom det är ca 8 år sedan sist...

Vi började se en ny serie i kväll, The american. Tips tips! :)

Kram och godnatt!





Kommentarer
Liza

Åhh, grattis! Heja fina dig! :)
Tack för tipset, får se om den serien är något för mig. Helt inne i serien, The Walking Dead, men är på sista säsongen nu. Så är på jakt efter en ny serie ;) :D

Svar: The Walking dead följer vi också :) Så bra!!
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?