Registrera på ny kurs


Kl. 09:42 |
 
Den här busen klättar just nu på ALLT och river ner ALLT som kommer i hans väg. Jag kommer snart bli flintskallig ;-)
 
Hej bloggisar!
 
Jag har precis registrerat mig för nästa kurs och väntar nu bara få att tillgång till material som jag ska gå igenom. Nästa kurs är Normal förlosning och graviditet. Och under denna kurs kommer vi få gå ut på tre studiedagar för att få se verksamheten. Så KUL det ska bli. Förhoppningsvis känner jag mig lika positiv till detta yrket efteråt.
.
Idag är det sista dagen jag kan finlira på mitt förjupningsarbete, i morgon ska det skickas in. Jag känner mig klar men varje gång jag läser igenom det så ändrar jag på något. Alltid när jag skriver ett arbete själv så blir jag lite blind på det jag skriver. Blir inte ni det också ?
 
Hoppas ni får en fin dag! 
 




Kommentarer
Carolina Thoor

Vilken söt liten kille! :D

Kram ♥




Kom ihåg mig?