Monday diary


Kl. 20:38 |
Hej vänner.
 
Pust vilken dag. Tröttheten som har infunnit sig hoppas jag är som bortblåst i morgonbitti när jag vaknar. I morse cyklade Tilde till dagis och det var en trött tjej som somnade gott i sin säng för två timmar sedan. Äntligen är vi tillbaka till vardagen igen. Fast William är fortfarande lite krasslig, även jag, Men snart är vi nog helt friska. Så skönt det ska bli. I dag efter William sovit så åkte vi till skolan för att lämna tillbaka några böcker och jag passade även på att hämta ut mina godkända tentor. Sedan åkte vi vidare upp till jobbet och fixade lite småsaker. Jag blir alltid så jobbsugen när jag hälsar på. Det är ju ett bra tecken inför sommaren i alla fall :-)
 
Nu är det husdrömmar på svt och sedan femte delen av jordskott. Ser ni ?




Kommentarer
Pauline, mamma till två små

Alltså jag måste verkligen ge dig en massa beröm. Jag har ju själv två småbarn så jag vet hur mycket det är att göra och att du även pluggar till barnmorska är ju så jävla bra. Hoppas du vet att du är grym <3

Svar: Tack så mycket Pauline. Vad snäll du är, det värmer. Visst är det tufft men det är så himla kul. Det är många som undrar hur jag klarar det och det gör jag också. Som tur är sover William mycket på dagen än (han är så aktiv när han är vaken att han inte orkar vara vaken så länge) och Tilde är mer på dagis. Hur mycket sover Noel om dagen? William sover ca 2 timmar på fm och 2 timmar på em. Gruvar mig lite nu inför de två komma de kurserna innan sommarlovet som är riktigt riktigt tuff! Tack för din fina kommentar <3
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?