Tuesday diary


Kl. 08:28 |
God morgon vänner.
 
Alltså, nu räcker det nog med snö i ett par veckor framåt kan jag tycka. Eller hur ? Men tydligen så är det inte färdigt snöat än. Jisses. Har ni också fått mycket snö ? Roligt för barnen såklart :-) Här hemma är jag och William lite småkrasslig. Jag har känt av halsen i några dagar men tycker nog att efter gårdagens spinningpass känner jag mig bättre. Hur är det möjligt ? Det vore ju väldigt typiskt att bli sjuk till veckan när jag ska sitta på föreläsningar hela dagarna. William är lite snuvig, sover oroligt om nätterna men annars ganska pigg om dagen.
 
Nej, dags att dricka upp kaffet och göra sig ordning innan vi ska bege oss mot dagis! Medan Tilde är på dagis i dag har jag och William det vanliga att göra här hemma. Tvätta, vika tvätt, plocka i och ur maskinen, plocka, dammsuga. Förbereda middagen. Egentligen skulle jag bara skippa allt detta i dag och göra något annat. Kanske se en film medan William sover ? Passa på nu innan skolan börjar, för då kommer varje ledig tid spenderas just till att plugga! Hoppas ni får en fin dag. Och TUSEN TACK för alla grattis jag fått av er efter att jag berättade att jag börjar studera. Det känns verkligen jätteroligt och jag är så peppad. 
 
 
Ååååhhh vad jag längtar till detta!
 




Kommentarer
Sus

Så fin den bilden var <3




Kom ihåg mig?