Nattsuddare


Kl. 04:33 |

Några vakna? Här ligger jag och nattsuddar efter att precis ha gett William lite mat och bytt en blöja. Har så svårt att somna om nu, William också tydligen...

Ute stormar det för fullt. Hoppas allt skräp som har åkt ut från hallen i dag ligger kvar. I dag har Johan och svärfar rivit väggen och öppnat upp hallen. Nu känns det större och luftigare. Jag längtar till det är dags att välja tapet och börja inreda. Tror det kommer bli så bra :)


Här ser ni trappen ber till gillestugan. Japp, det är i ett 70 tals hus vi bor i med stor gillestuga nere, tvättstuga, sovrum och bra förrådsutrymme. Och inte att glömma, den öppna spisen. Bakom svärfar är ytterdörren. Där fönstret är har det varit en liten gästtoalett, men den har inte varit i bruk under flera år. Så det har bara stått tomt. En dag fick jag nog när jag städade och ringde J, " nu börjar jag riva bort väggarna, vill ha mer plats i hallen". Gissa om jag blev glad när jag fick till svar att det var en bra ide' :)






Kommentarer
Småstadsfrun

Här är en till som vakna tidigt! 04.10 kom min in till oss och krävde välling... Sen är det bara att gå upp tyvärr.
Ska bli spännande att se hur ert projekt kommer bli, riktigt bra med en stor hall!

Svar: Ååå men huvva! Det är tidigt! Hoppas det vänder snart för er, det är ju gräsligt att stiga upp den tiden.
Vad roligt att du tycker det. Nu vill jag bara få det färdigt :-) Det är KAOS här hemma! hahah
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?