Wednesday


Kl. 09:49 |
God förmiddag bloggisar!
 
Phhuuuu vilken natt. William fick ju sin andra vaccination i går och det blev många turer in till han i natt. Tillslut så fick han komma in till oss och lägga sig och då bröt ju helvetet ut. Men tillslut (efter 1 1/2 timme) kom han äntligen till ro. Det positiva var väl att Tilde sov i sitt rum hela natten. Vi har börjat ha en ljusslinga tänt i hennes rum och kanske hjälper det ? Vad tror ni ? Jag hoppas hoppas hoppas att det var så simpelt ? 
 
I dag fick Tilde cykla till dagis och hon var så stolt när hon kom fram och alla barn var ute på gården. I dag ska de påbörja projekt vatten och när jag var påväg hem kom det en brandbil så jag antar att Tilde har mycket att berätta när jag ska hämta henne klockan två :-) 
 
 
I dag blir det många koppar kaffe om jag säger så. Nu har jag egentligen lust att gå och lägga mig och sova, men här hemma ser det ut som ett bombnedslag så det är bara att börja på!




Kommentarer
Cherie | Börja Spring

Vad skönt om det hjälper. Emma vägrar ha nattlampan tänd här hemma nu efter att vi flyttade till denna nya lägenheten. Men jag har ändå en lampa i hallen tänd så att det ger lite ljus iaf ifall hon skulle vakna på natten och gå upp

Eleni

Huga, vad jobbigt när det blir så efter vaccination. Usch är så himla gruvsam själv inför morgondagen då Hanna ska få sina första sprutor någonsin. Hoppas verkligen inte hon behöver bli dålig och få det så jobbigt. Med Maya märktes det knappt förutom att hon blev tröttare, hoppas, hoppas på samma med mini. Kram

Svar: William blev inte dålig efter första, men hade otur nu. Men han är redan bättre i dag :-)

Håller tummarna för Hanna! :-)
Sara´s Dagbok

Anna

Håller tummarna för att det hjälper! :)




Kom ihåg mig?